BBQ Kommaraf

Op 30 september organiseerden we voor de eerste maal een BBQ voor de behoeftigen en vrijwilligers van Kommaraf. Ondanks het weer dat het een beetje liet afweten daagden er toch heel wat mensen op.

Op het menu stond een alcohol vrije cocktail, een BBQ met voor elk wat wils, hamburger, kippen brochette, worstjes, kip filet en natuurlijk een enorm koud buffet met daarin verschillende slaatjes, pasta's, rijst, aardappelsalade. Afsluiten deden we met een lekker ijsje.

Voor de kinderen werd er circus animatie voorzien waaraan sommige volwassene zich ook waagden. Kortom het werd een geslaagde namiddag.

Graag willen we de vrijwilligers van Kommaraf nog bedanken voor hun dagelijkse inzet voor de minderbedeelden uit onze gemeente, we hopen dat we met deze BBQ blijk hebben kunnen geven van onze waardering.

In de spotlight