LENTEACTIE 2022

Genieten van een lekker glas Rosé, een goed doel steunen en kans maken op een heerlijke vakantie?

HET KAN !

Traditiegetrouw biedt Lions Club Aarschot u ook dit jaar de mogelijkheid om de uitstekende Rosé wijn van "Domaine Mandourelle" aan te kopen.

De opbrengst van deze verkoop gaat naast onze vaste goede doelen zoals vzw Kids Wolfsdonk, De Wissel en Groenhoef dit jaar ook naar de lokale initiatieven met betrekking tot de hulp aan Oekraïense vluchtelingen in de regio Aarschot.

Dit jaar pakken we uit met een speciale actie waarbij we een verblijf in een Gites tussen de wijngaarden van domaine Mandourelle ter waarde van €850,- schenken! Je reist op eigen kosten ter plaatse, maar je kan voor de rest genieten van een heerlijke vakantie in september of oktober. per kistje van 6 flessen gaat er een ticket in onze loterijbox. Een onschuldige hand zal op 30 juni 2022 de gelukkige winnaar uit onze box halen.

De winnaar zal door ons gecontacteerd worden.

Wens je een factuur? Vul dan uw bedrijfsnaam aan met het BTW nummer.

Selecteer bij de bestelling uw favoriete Lions Lid!

De Lions Club Aarschot en zijn goede doelen danken u voor uw steun!

In de spotlight