Drink op het nieuwe jaar met onze lekkere “BUBBELS”!

Wie “Feestperiode” zegt, die denkt “Champagne” Traditiegetrouw biedt Lions Club Aarschot u ook dit jaar de mogelijkheid om de uitstekende champagnes “L’Hoste” aan te kopen. We blijven hierbij trouw aan het zeer goed bevonden aanbod.

Champagne L’Hoste Prestige : Deze cuvée wordt geproduceerd uit 100% Chardonnay druiven die hun finesse en elegantie overdragen en dat proef je. De druiven zijn afkomstig van de oudere wijnstokken waardoor de champagne volwassenheid en doorzettingsvermogen heeft. Gedurende 3 jaar zijn de flessen gerijpt in de kelders van de familie. Tijdens deze periode zijn de smaken mooi tot ontwikkeling gekomen waardoor ze perfect op dronk zijn. Deze champagne leent zich perfect als aperitief maar evengoed bij een maaltijd.

Champagne L’Hoste Rosé Een overtuigende samenstelling van witte ( 70% Chardonnay) en rode (30% Pinot Noir) druiven. De elegante kleur en de fruitige afdronk vruchten zullen u zeker verleiden. Uitstekend als aperitief maar evengoed bij een dessert.

Door uw aankoop steunt u onze sociale projecten waaronder Kids, De Wissel en Groenhoef. Meer info op www.lionsclubaarschot.be Uw steun is in deze bijzondere tijden meer dan welkom. Wij bieden u de champagne Prestige aan 150€ voor een kistje van 6 flessen, de Rosé kan je aanschaffen aan 180€ voor een kistje van 6 flessen. Bestellen is zeer makkelijk en kan via de webshop op https://www.lionsclubaarschot.be/shop .

Wens je een factuur? Vul dan zeker uw bedrijfsnaam aan met het BTW nummer. Je kan uiteraard ook gewoon een mailtje aan jouw contactpersoon bij de Lions sturen of naar bubbels@lionsclubaarschot.be met uw gewenst aantal kistjes en de facturatie gegevens. Geef zeker ook jouw contactpersoon bij de lionsclub op en of je de champagne daar zelf komt ophalen of je deze graag bij jou wil laten leveren.

In naam van Lions Club Aarschot en vooral namens onze sociale doelen, mijn oprechte dank voor uw steun.

Hans Pierre,

Voorzitter Lions Club Aarschot