Parelend door de eindejaarsperiode !

Wie aan de eindejaarsfeesten denkt denkt aan champagne !

Met bijzondere aandacht voor de prijs/kwaliteit verhouding hebben wij ook dit jaar gekozen voor een champagne Brut Prestige.

Een cuvée van de Chardonnay druif wat de elegantie en finesse ondersteunt. Gedurende 3 jaar hebben de flessen gerijpt waardoor ze perfect op dronk zijn.Op de zonnige heuvelflanken, in het hart van de champagnestreek, meer bepaald in Bassuet, zijn de Chardonnay druiven gerijpt op het domein van Champagne L’Hoste.

Het familiebedrijf bewerkt 15 hectare wijngaard waarvan 90% van de druiven Chardonnay druiven zijn, de overige 10% wordt ingenomen door Pinot Noir. Ook in 2016 werd hun champagne bekroond met een medaille d'or.

Door uw aankoop steunt u onze sociale projecten waaronder Panal, Kommaraf, De Wissel, LCIF, Groenhoef.

Wij bieden u de champagne aan aan 25€ per fles of 150€ voor een kistje van 6 flessen.

Bestellen kan via mail houwaart@crelan.be met vermelding van het aantal flessen/dozen. Vermeld ook of u al dan niet een factuur nodig heeft en zo ja de factuur gegevens.

De betaling dient te gebeuren via overschrijving naar volgend rekeningnummer: Lions Club Aarschot VZW BE 11 103 0511 267 48 met vermelding Champagne 2017, of contant bij levering/ophaling.

Mijn oprechte dank bij voorbaat, mede namens onze sociale doelen die hiermee echt geholpen worden.

Alex Frederickx

Voorzitter Lions Club Aarschot