Fri, 05 Oct

Kasteel van Nieuwland

Bal Nostalgique & Party

Op vrijdag 5 oktober neemt Lions club Aarschot u mee op een muzikale trip door de jaren 60, 70 en 80.

Sorry ! U kan niet langer registreren voor dit event.
Bal Nostalgique & Party

Tijd en locatie

05 Oct 2018, 20:00 – 06 Oct 2018, 02:00

Kasteel van Nieuwland, Beemdenstraat, 3200 Aarschot, Belgium

Gasten

Over het evenement

We beginnen met Garry Hagger, de zanger stopte al zijn favoriete evergreens uit de jaren ’60 en ’70 in een nieuw actueel Nederlandstalig jasje. Allemaal liedjes die hij destijds als jonge knaap meezong met de jukebox. Muziek van nu dus, maar met een nostalgische knipoog.

Daarna gaan we gewoon door met de Motown Supremacy. Drie beeldschone dames met een onvoorstelbare soul stem met daarachter een funky live-band en een set list die u door de geschiedenis van de Motown muziek brengt. Denk aan de Supremes, Martha Reeves, de Vandellas, Gladys Knight en de Pips, de Marvelettes, Stevie Wonder, Marvin Gaye, en nog veel anderen.

Stel u voor: prachtige jurken, iconische dance moves, en sensationele muziek van "Hitsville USA". Dit platenlabel produceerde meer nummer één hits dan Elvis, de Beatles and de Beach Boys samen!

Motown Supremacy will take you back in time with classics like “Baby Love”, “Where Did Our Love Go”, “Stop! In The Name Of Love”, “Dancing In The Street”, “Ain’t No Mountain High Enough”, “Jimmy Mack”. . .Watching Motown Supremacy, you won’t be able to resist the the temptation to get up and dance.

• Individueel ticket

Toegang voor 1 persoon - inbegrepen een glas champagne