Aperitief concert (12 februari 2017)

Naar aanleiding van 100 jaar Lions Club International organiseerde LIONS CLUB AARSCHOT op 12 februari 2017 een aperitiefconcert. De 300 aanwezigen konden genieten van klassieke en moderne muziek gebracht in het teken van het jubileum door de koninklijke harmonie Sint-Jozef uit Tielt Winge .

Het orkest speelde onder leiding van Thomas Mellaerts.

3 december 2016

Aperitief concert

12 februari 2017

Op 26 maart hadden wij een succesvol 'Big Spring Event',

Waar Lions Clubs in het hele land naar aanleiding van de viering van 100 jaar Lions Club International vuilnis langs wegen en paden hebben verwijderd (voormiddag) en maar liefst 50.000 bomen werden geplant op 20 locaties (namiddag).

​

Wij staken de handen uit de mouwen met de clubs van onze zone in Scherpenheuvel-Zichem.

Big spring event (26 maart 2017)
Sinterklaasfeest Kommaraf (3 december 2016)

aar jaarlijkse gewoonte organiseert Lions Club Aarschot een sinterklaasfeest voor de gezinnen die beroep doen op de voedselbedeling van kommaraf.

​

De leden van onze club aangevuld met enkele ander vrijwilligers zullen zorgen voor een heerlijke maaltijd, er wordt kinderanimatie voorzien en Sexy Lexy zorgt voor de sfeer. Natuurlijk mag de sint niet ontbreken